Måndag - tid för tänk!

Hej på er!
Ja, idag är det ju måndag och som vanligt är det mamma som rider ikväll. Jag har fått något att tänka på. Elin var ju med på Jennie-träningen sist och lyckades få till lite bilder på mig och Cosmo. Stort tack för det! Oj, vad allting blir lättare när man får se precis vad tränaren ser. Oj, vad nyttigt det är!
Det här var första träningspasset och Cosmo var riktigt trotsig denna fradagskväll...
..Ingen lodrät sits här inte!
Men Cosmo sen? Till exempel undrar jag vad han gör på bilden (längst till vänster), frambenen är väl trav, men vad händer med bakbenen?
Trött var jag i alla fall efter det passet. Nästa helg är det dag igen, hoppas kunna visa nya bilder efter det!

Ja, att det är sitsen och handen som ska jobbas på behöver vi inte diskutera. Jobba, jobba, jobba på bara!
Igår väntade ni er kanske en träningsrapport eftersom det var planerad träning för Gustaf Svalling, men tyvärr hade han blivit sjuk så det blev inställt. Synd, för jag hade verkligen sett ram emot att se vad Gustaf hade att säga, men jag hoppas han kryar på sig så han kan komma tillbaka snart! Jag och Malin tog istället med oss Cosmo och Filippo på en kvällspromenad istället. Skönt i vinterkylan (faktiskt!)
Nu ska jag försöka ordna lite middag, så hörs vi igen senare!
/CC

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh, snygga bilder! Gillade särskilt den uppe till höger! Ni passar så bra ihop!

2011-02-21 @ 20:28:50
Postat av: Christin

Åh, tack Carro! ;)

2011-02-22 @ 06:55:23
URL: http://ccdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0