Oj - torsdag redan?!

Jahapp, då har ytterligare dagar gått och man har inte alls hängt med. I och för sig skönt att tiden går fort så det kan få bli vår nån gång! Jag älskar vintern, men nu längtar jag efter VÅR!!! Jag vill kunna rida utan långkalsonger, med tunna kläder och ges möjligheten att rida utomhus till sen kvällstimma utan att mörkret tvingar en därifrån. Så det kanske inte gör nåt att dagarna springer på lite just nu..?
Cosmo och Benso och sommaren!
Cosmo och jag har ägnat oss åt lite av varje de här dagarna. Igår blev det till exempel tömkörning. Cosmo var superfin och jobbade på riktigt bra! Stolta matten stod och höll tömmarna med ett brett leende och överöste Cosmo med beröm. Några sockerbitar fick han också naturligtvis ;)
Han känns fantastiskt fin just nu, så det ska bli jätteroligt att träna på lördag (Jennie) och se vad hon säger om honom och hur vi kan utvecklas vidare.
Nu måste jag springa vidare så jag hinner till stallet innan jobbet. Kanske tar en liten utesväng i solskenet? Den som lever får se!
/CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0