En skrittur i solnedgång

Vad härligt det har varit ute idag! Hög och klar luft och när jag och Cosmo begav oss ut på en skrittur var solen precis på väg ned. Vi tog en kort sväng i skritt förbi kyrkan och tillbaka, precis lagom efter en dag som igår och utan att köra slut på honom inför träningarna fredag och lördag. Idag var det som att både Cosmo och jag ville försonas efter gårdagen, så vi har gosat och busat och myst hela tiden. Det var en sån här riktigt härlig dag, helt enkelt.

Imorgon ska vi försöka trimma lite inför träningen på fredag, så jag hoppas att det goda humöret håller i sig ;)

Nu ska jag fika med kaffe och en smarrig äppelpaj:

Jodå, jag har tillochmed gjort den själv! Mums ;)

/CC

Kommentarer
Postat av: Angelica

Christin! Nu vill vi ju ha update hur det gick på träningen(arna).. =D Kram

2011-01-29 @ 11:10:01
URL: http://mrneenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0