Stalldags!

Ombytt och klar och redo att åka till stallet. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på med Cosmobusen idag, men det blir säkert en sväng i ridhuset. Kanske är det lugnt i ridhuset idag och då kanske man ska passa på att tömköra lite. Det var ett tag sen sist, men Cosmo brukar vara så duktig och tycka det är roligt!

Bild:http://www3.ridsport.se/Hastkunskap/Arbete-fran-marken/

I stallet har vi förresten pratat om att ha en "hästbytardag", när vi rider varandras hästar. Roligt, eller hur! Jag har inte ridit någon annan häst på sjuuukt länge, så det vore jätteroligt. Dessutom är det fantastiskt nyttigt att rida lite olika typer av hästar, så jag hoppas verkligen det blir av! För Cosmos del skulle det också bli väldigt intressant att se någon annan rida Cosmo. Han har ju bara ridits av mig och mamma sen jag köpte honom, så det skulle vara jätteroligt att se hur han beter sig med nya ryttare!

Nej, dags att åka. Men som alltid - Vi hörs!
/CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0