Träns!

Hmm.. Jag har börjat inse attjag behöver ett nytt träns. (Tar den jäkla inköpslistan aldrig slut!?)
Har börjat rida Cosmo lite med Remontnosgrimma och tycker nog att det känns lite bättre, men det jag har är slitet och inte alls i samma bruna färg som min sadel, dessutom saknar jag tyglar till det så jag har ett par tyglar som inte alls stämmer överens med tränsets färg. Det ser inte särskilt snyggt ut med andra ord. När jag kikat lite efter ett snyggt remontträns tycker jag inte att jag lyckas hitta något. Däremot hittar jag en hel del snygga aachenträns med breda, snygga nosgrimmor. Med en bred nosgrimma och aachenrem kanske jag får samma positiva resultat som med remontgrimman? Jag försöker komma undan lite här känner jag! Men jag ska i alla fall sälja det träns jag har, det är fel färg och jag tycker Cosmo är finare i andra träns.


Ser lite "plastigt" ut i den här färgen, men modellen är fin! (Rundsytt!!), kanske kan oljas så det blir lite mörkare?
Hööks 749 kr


Har du ett träns att sälja, eller har du tips på snygga träns?
Antingen remont eller aachen med bred nosgrimma. I färgen brunt, gärna samma nyans som min sadel:

Helst den där riktigt fint rödbruna som är på bakvalvet där!

Nu är det jobbet som kallar. Vi hörs!
/CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0