God Morgon!

Hej där! Hoppas allt är bra med er. Här är läget fint, ska precis åka till stallet nu och göra mockning och mat färdigt till Cosmo innan jobbet. Då kan jag bara tänka på ridningen i eftermiddag, så det känns bra! Ska förhoppningsvis hinna med lite umgänge och middag med vännerna ikväll, så då gäller det att planera.
PlutteCosmo som liten, liten bebis!
Bilder från när en Expressenreporter besökte Cosmo som liten och utan mamma. Han blev lite av en kändis i trakterna kring Tierp!

Planen för imorgon är att vi åker omkring halv nio. Frågan är bara hur man gör när man åker iväg sådär, jag vet inte hur deras programridningar brukar se ut. Ska manen vara knoppad? Vita ridbyxor på? Jag tror jag kör på knoppat, vita ridbyxor, skjorta och tröja (istället för kavajen). Det är ju faktiskt himla bra träning att göra så mycket som möjligt "på riktigt", dessutom blir knopparna snyggare och snyggare ju mer man gör det, så det är bara att köra på!
Ha nu en himla bra dag, så hörs vi snart igen!
Kram
/CC

Kommentarer
Postat av: Angelica

Söt Cosmo! Det blir nog bra utan kavajen och resten tävlingsklädd, Lycka till =)

2011-03-25 @ 13:51:45
URL: http://mrneenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0