Morgonstund har guld i mund

Härlig lördagsmorgon må jag säga. Trots att äckelförkylningen vägrar ge med sig minsta millimetern försöker jag i alla fall hålla modet uppe. I morse vaknade jag härligt utvilad och faktiskt riktigt pigg, gick upp och satte på kaffe, städade lite och diskade det som fanns från gårdagen, nu sitter jag med min "latte" (=hälften värmd mjölk och hälften riktigt starkt kaffe - bästa morgonkaffet!) och pysslar lite med det som faller mig in. Skön start på dagen!
Har abstinens efter Cosmo som bara den, till och med jobbet längtar jag efter nu..
Snälla mamman skulle rida Cosmo i ridhuset idag, så han får jobbas igenom ordentligt. Imorgon har vi träningar inför vårens allsvenskelag. Då ska jag i alla fall försöka trotsa hostattackerna och ladda upp med ett tiopack näsdukar, så får vi se hur det går. Men allvarligt talat, jag har nog inte ridit på..hmm? på onsdag blir det nog två veckor sen jag red (OJ!!?) Ni fattar säkert hur less jag är på den här rackarns förkylningen nu.
Nej, nu ska jag sätta fart igen. Vi hörs!
/CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0