Nervositeten kommer smygande!

Att jag blir nervös när jag ska tävla själv är inget som direkt stör mig. Jag brukar bli lite nervös och taggad under själva tävlingsdagen, men annars tycker jag jag brukar klara mig ganska bra. Nu när det är mamma som ska tävla är jag jättenervös! Redan nu! Vet inte varför egentligen, men det är i alla fall en positiv nervositet. Jag tycker det ska bli så himla roligt! Ska bara jobba ikväll och sen åker jag till mamma och pappa och sover inatt. Mamma har start nr 20, första start är 09:00 och tävlingen är i Vallentuna, så det blir inte så himla tidigt för mig som jobbar till sent ikväll, vilket känns skönt.
Igår fick Cosmo en lugn tur runt Kyrkan och sen travade vi lite på utebanan faktiskt, han var så duktig i sin långa och låga form! Inga höga krav alltså, men han tuffade på riktigt stadigt och fint.
Nu måste jag faktiskt packa ihop allt och åka till jobbet. Lovar att berätta hur det går så fort som möjligt ;)
Hoppas att Cosmo och mamma får en tjusig rosett imorgon! Håll tummarna för dem!
Här jag och Cosmo från KM i höstas, som ni ser kom vi tvåa! Dock fick vi inget pris för utstyrseln denna dag. Jag knoppade på ungefär fem minuter och hann inte riktigt med, men vad gör väl det när man hamnar på pallen? ;)
Kram på er!
/CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0