Nu blir det andra bullar!

Hej, ja idag har jag bakat bullar. Det är verkligen sensation för att vara jag. Jag bakar hellre än bra och det går oftast åt skogen med både sockerkakor, småkakor och matbröd. Vad jag än ger mig på i bakvärlden brukar sluta i total katastrof. Men.. Idag har det gått riktigt bra! Är sjukt nöjd med mig själv och har unnat mig ett par bullar som belöning!
Mina bullar....               ...Tomas bullar
Haha, min var snyggast i alla fall ;)
Smarrigt, eller hur!?!
Jag lovade ju att fortsätta rapporten från gårdagen! I och med det ska jag också berätta att Cosmo kommer göra tävlingsdebut med mamma i sadeln under våren också! De kommer att rida div 3 i vårt lag i allsvenskan och jag rider div 2, som det ser ut just nu. Det är toppen så han får komma ut mer på tävlingsbanan och dessutom med olika ryttare. Han är så fin nu, så jag hoppas verkligen att han kommer sköta sig den här säsongen och visa upp sina kvaliteter även på tävlingsbanorna. Igår gick han sååå bra och Gunnel verkade tycka riktigt mycket om honom. Det var en fröjd att rida och Gunnel var toppen som instruktör, hoppas det blir fler träningar för henne framöver! Vi fick Cosmo att skjuta på bra framåt och gå balanserat på både raka och böjda linjer. Jag måste jobba på att inte låta Cosmo flytta över min vikt, utan sitta kvar på mitt inner sittben på de böjda spåren. Igår red jag till exempel på volt och minskade/ökade voltens storlek. Då blev det jättetydligt hur mycket han kastar över mig på yttersidan och hur svårt jag har att sitta kvar på inner och balansera upp mig. Men vad inspirernade! Jag vill mer mer, mer, mer!!!
Så roligt också att få positiva kommentarer om hur vi utvecklats, både direkt igår och som kommentarer här på bloggen. Det är verkligen något som värmer!
Tack för det!!
Idag är det ju mamma som rider som vanligt på måndagarna, och veckan i övrigt bjuder på en hel del extra att se fram emot:
  • Förhoppningsvis hoppning på onsdag (kul, det var längesen!)
  • Gustaf Svalling kommer på lördag, jag längtar!
  • Söndagen bjuder på programridning, ska försöka rida igenom LA:2 som vi ska rida i laget. Ev ska mamma rida sitt LB:3 också.
Klart att du också ska vara med på vår programridning på söndag! Gå in på www.rkrr.nu för mer info, skicka ett mail med din anmälan till [email protected]

Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh nej ska jag ha B-M som konkurrent!:) Va kul att hon ska ut och tävla!

2011-03-07 @ 21:35:38
URL: http://sindarvelukas.blogg.se/
Postat av: Veronica

Sv: Ja, men är vi med i samma grupp då? jag är med i grupp 3

2011-03-08 @ 10:29:23
URL: http://sindarvelukas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0