Tack!

Det känns fantastiskt att läsa vad ni skrivit! Tack, tack tack!

Det är ju precis som alltid, det känns alltid bättre när man sovit på saken. Jag kommer inte ge upp projektet Cosmo ännu. Jag måste bara rannsaka mig själv i varja moment och fokusera på det som går bra. Jag får helt enkelt inte bli stressad och irriterad i hans närvaro. Lätt fixat! ;) Nej, men det är väl något att satsa på i alla fall?

Igår tog vi en skön skrittur runt Näset på ungefär en timma. Vi fick sällskap av Ann och Kalinka och Cosmo tyckte det var väldigt trevligt att få andas lite skogsluft. Dessutom tyckte han att det var väldigt roligt att få hoppa över diket som finns längs stigen. Nu när det var vattenfyllt ordentligt, passade Cosmo på att göra ett gigantiskt språng över det, haha. Ann och Kalinka tyckte vi var knäppa som skrattande gjorde ett språng lika stort som Cosmo själv över det lilla diket.

Lokalhoppning på hemmaplan, augusti 2010. Storhopparen!

Idag ska vi ta en sväng i ridhuset tror jag. Vädret är inget vidare med regn i luften och mulet, så det kan nog passa ganska bra med lite triming av formen innan jobbet. Nu är det dags att åka. Återigen stort tack för att ni finns och peppar och stöttar! Kram på er!
/CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0