-Världen anropar Christin!

Hallå! Jag har just vaknat upp efter en sjukt intensiv helg. Jag har jobbat och det har varit värre än på väldigt länge. Allt har gått bra, men när jag slutade i söndags kväll var jag helt väck! Benen och fötterna var svullna och gjorde ont och huvudet var tyngre än på mycket länge, så det tog liksom en hel dag bara att återhämta sig till normalläge - men nu är jag äntligen där igen!

Cosmo mår i alla fall bra, han har fått nya skor till exempel eftersom fötterna vuxit galet mycket sedan de första gröna stråna började visa sig i backen. Han har varit riktigt fin sista tiden, så jag ser verkligen fram emot tävlingen den 6:e, på måndag! Ska få till en träning med Tina dessförinnan och ladda upp ordentligt. Ikväll ska jag nog försöka rida ut om jag får sällskap. Det är ju så härligt väder! Också måste jag träna på programmet också. Jag kör på med youtube-träning som jag tycker funkar superbra! Ska rida igenom det några gånger innan måndag också så det sitter ordentligt.

Nej, middagen lagar inte sig själv direkt... Vi hörs!
/CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0