Härlig tur i kvällssol

Så härligt var det! Fick sällskap på en lång kvällstur med kusarna Obelix och Zelda och deras mattar. Cosmo var laddad och brallade lite i traven och galoppen, men när det var lite oskyldiga små bocksprång, tyckte jag inte det gjorde så mycket.  Det var verkligen härligt att få komma upp i sadeln igen och min häst är verkligen helt fantastisk - så är det bara!

Jag hoppas kunna vara igång ordentligt i sadeln ganska snart. Var lite hoppsugen också efter mammas framgångar i helgen, så jag kanske ska höra efter om det finns plats i någon hoppgrupp imorgon och skutta lite med Cosmokusen? Det vore ju skoj!

Blä, datorn är segare än en gammal skosula just nu, så det får räcka för idag.
Kram på er
/CC

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej gumman!



Kul att höra att det går bra! Låter kul men farligt med hoppträning! =) dags för någon tävling i vallentuna snart??

2011-05-26 @ 16:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0