Tävlingsplanering och programstudier

God kväll!
En sval afton som denna har jag spenderat i stallets cafeteria tillsammans med härliga klubbkollegor för att planera vår lokala dressyrtävling vi arrangerar nästa helg, med ponny på söndagen 5 juni och hästar på måndagen 6 juni. Jag och Cosmo ska rida åtminstone första klassen som är en LB:2 och jag vill verkligen hinna med att rida nästa klass också, som är en LB:3 men risken är att jag inte hinner det då jag måste till jobbet på eftermiddagen... Svårt att få till allt man vill ha tid med ibland! Om jag inte hinner rida andra programmet själv har mamma lovat att ställa upp. Å andra sidan tror jag att hon gärna vill rida ett program, trots att hon inte erkänner det för mig, så det blir väl jättebra att dela och ta varsin klass!
Imorgon är det dags för ridning igen - Längtar!!!
Kram på er!
/CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0