Ni är ju fantastiska!

Härligt att det faktiskt finns några som flitigt besöker min blogg i hopp om att något nytt har hänt. Idag händer det, En liten, liten hoppets låga har tänts om att den här bloggen fortfarande kanske lever. Vi lever och frodas i alla fall, jag och Cosmo. Han är finare än någonsin just nu och jag är nog en bättre ryttare och hästmänniska sen sist. Vi har utvecklats massor under hösten och vintern och nu ser vi bara fram emot en härlig vår med tävlingar och bra träning.
I söndags fick vi finbesök av Gustaf Svalling. Så inspirerande och roligt med bra träning och programridning. Jag red igenom LA:3 och fick ett bra kvitto på att det är en lagom nivå för oss just nu. Och aldrig förr har jag väl blivit så lycklig över att få höra att "Du rider verkligen inte dåligt. Du rider faktiskt ganska bra." Jag har verkligen strålat sen dess!
Här är Cosmo i sitt nya träns (Äntligen!) efter en superhärlig tur i nyfallen snö och strålande solsken.
Kram på er och tack för att ni finns!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Välkommen tillbaka!!:)

2012-02-21 @ 14:17:46
URL: http://teamdalex.blogg.se/
Postat av: Annelie Keyser

Välkommen tillbaka :) kul å följa er!!

2012-02-23 @ 21:21:00
URL: http://anneliekeyser.blogg.se/
Postat av: Christin

Tack snälla ni! Och jag får väl äga välkomna tillbaka till bloggen också då ;)



Kram

2012-02-23 @ 22:20:41
URL: http://ccdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0