Trötter

Hej!
Intensiva dagar just nu, jag har stupat isäng redan eftersom ögonen går i kors av trötthet just nu! Men imorse var det andra bullar minsann! Var i stallet omkring halv sju och gjorde iordning Cosmo för ett träningspass. Klockan sju var jag, Cosmo och Tina redo att sätta igång i ridhuset. Jag var lite orolig att Cosmo skulle vara trött och stel så tidigt på morgonen (normalt sett kommer de ut vid åtta-tiden), men det var inga som helst problem. Han var riktigt fräsch faktiskt och vi hade ett jättebra pass. Enda detaljen var att jag upplevde honom aningen tung i handen, men han var fortfarande alert och positiv och jobbade på bra framåt hela tiden och Tina tyckte han var lite stadigare idag än sist.
Imorgon kommer Svante "Häst-kiropraktor" på besök. Jag ska försöka låta Cosmo jobba lite innan behandlingen, och det vore ju skönt om vädret och underlaget är bra så man kan rida ute, håll tummarna för solsken! Nu ska jag ta mig igenom helgens program i mina slumrande drömmar. Vi hörs!
Här har ni ett riktigt bra tips på massa bra hästbloggar! Hippson ;)
http://www.hippson.se/blogs/blogs.htm
/CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0